حفاظ پنجره

خرید اینترنتی حفاظ پنجره از بزرگترین تولید کننده حفاظ در ایران

حفاظ پنجره

خرید اینترنتی حفاظ پنجره از بزرگترین تولید کننده حفاظ در ایران

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه مدرن و ساده آهنی و نمای ساختمان
طراحی کلاسیک قاب ها و میله های چوبی در رنگ مشکی ، بدون جزئیات و ترکیب دقیق، ترکیب کاملی برای جلوه دادن خانه شما در چشم اندازه اولیه می شود. جلوه و چشم انداز این حفاظ به قدری زیبا و شکیل است که نمی توان باور کرد این یک حفاظ امنیتی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

قیمت خرید حفاظ پنجره

سازنده انواع حفاظ های با کیفیت و لوکس می باشد که نه تنها امنیت را برای ساختمان شما حفظ می کند ، بلکه زیبایی و کیفیت را برای ساختمان های شما به ارمغان می آورد. سازنده کرکره های برقی تیغه رنگی پنجره ای و درب پارکینگ و همچنین کرکره برای نرده بالکن که این کرکره های آلمینیومی و فولادی در اندازههای مختلفی ساخته میشوند و مورد استفاده قرار میگیرند و قیمت نصب کر کره برقی با هم دیگر متفاوت است. برای افزایش دقت در برآورد کردن هزینه ها و عوامل موثر بر قیمت و تعمیر نصب کرکره برقی، یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها میزان قطعی برق منطقه و میزان تحمل موتور در برابر قطعی برق است. انتخاب نوع حفاظ نیز کاملا به سلیقه و همچنین میزان امنیت شما بستگی دارد. برای قیمت گذاری ساخت حفاظ پنجره ، طول و عرض پنجره ، طرح پیشنهادی و مناسب برا اساس نوع پنجره ، میزان استفاده و جنس مواد اولیه در نهایت سبک و نوع حفاظ انتخابی افراد تاثیر بسیاری دارد. حفاظ پنجره مدرن خیلی با حفاظ پنجره آهنی ساده تفاوت دارد.

با رنگ کوره ای سفید و مشکی مرسوم است.

انواع حفاظ پنجره آهنی شامل حفاظ های فرفورژه و ساده است که شما میتوانید با توجه به بودجه خود یکی را انتخاب کنید.حفاظ فرفورژه با توجه به تعداد گل های آن قیمت بالاتری دارد. حفاظ های پنجره در جنس های مختلفی وجود دارد ولی پرکاربردترین آن جنس آهنی است. بیشک به فراوانی انواع مختلف این نوع حفاظ های آهنی پنجره را مشاهده کردهاید. یکی از کاربری های جدید کرکره های برقی نصب آنها پشت درب ورودی آپارتمان و بالابردن امنیت است. حفاظ پنجره با رنگ کوره ای سفید و مشکی مرسوم است. انواع نرده پنجره ساده و شیک و حفاظ پنجره آهنی، ، حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره آهنی ساده را می توان هم در پشت پنجره و هم در داخل نصب کرد. علاوه بر نرده های حفاظ پنجره ، دیگر موارد پرکاربرد آن در ساخت نرده های راه پله آهنی و نیز نرده حفاظ دیوار است و تواید کننده حفاظ و پنجره فرفورژه و پروفیلی می باشد. مدل های نرده فرفورژه حفاظ پنجره هم با توجه به این که از یکسو قیمت بسیار مناسبی دارند و از سوی دیگر بسیار متنوع و زیبا هستند، مشتریان پروپاقرصی دارد .

رنگ حفاظ پنجره

دغدغه دیگر ساختمانهای مسکونی کم صدا بودن تیغه کرکره می باشد که می توان از تیغه های آلومینیوم قوص دار کم صدا با یک اجرا دقیق و صحیح بهره برد و برای ساختمانهایی که خیلی حساس هستند از تیغه های بی صدا غضروفدار استفاده کرد. گاهی هزینه ساخت یک نرده پنجره آهنی خیلی بیشتر می شود در حالی که از قبل فکرش را هم نمی کردید. همچنین حفاظ های آهنی به صورت متری قیمت گذاری شده پس برای اینکه بتوانید قیمت دقیق آن را بدست آورید، باید چارچوب پنجره را با دقت اندازه بگیرید سپس وزن آهن موردنیاز را به صورت کیلوگرم به دست آورید. در این حال بهتر است که با یک متخصص در این زمینه هم مشورت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. به همین دلیل بهتر می باشد برای همه پنجره های نمای بیرونی به هنگام ساخت بنا، از حفاظ یکسان استفاده کنیم. همانند سایر محصولات فلزی در تعیین قیمت حفاظ های پنجره نیز، مهمترین عامل وزن محصول است . اما بعد از مدتی استفاده از این روش در کرکره سازی برقی و ساخت درب های ساختمانی نیز متداول شد و برای ورود نوع جدیدی از تیغه کرکره برقی به بازار این محصول آغاز جدیدی بود.

بورس حفاظ پنجره

وقتی پنجرههای ساختمان شما به یک حفاظ استاندارد مجهز باشند، حتی در صورت باز شدن و شکستن شیشهها، باز هم کسی قادر به ورود به داخل ساختمان نخواهد بود. اغلب این کرکره دارای کیفیت پایینی بود و در گذر زمان نیز به سرعت کیفیت و زیبایی خود را از دست می داد. در ادامه نمونههایی از طرح های نرده پنجره فروفورژه را به شما نشان خواهیم داد. نرده­ های بالکن و پنجره از لحاظ ظاهری به دو دسته­ ی کلی تقسیم بندی می­شوند. مورد بعدی طرح بندی مورد استفاده برای حفاظ ­ها می­باشد، به عبارتی طرح ­های پیچیده با تراکم آهن و متریال بیشتر ارتباط مستقیمی روی قیمت خواهند داشت. این محبوبیت به ­دلیل استحکام و ایمنی بیشتر این متریال نسبت به سایر آن­ها می­باشد. از آن­جا که نرده­ ی تراس و پنجره از متریال های مختلفی مانند میلگرد با فرفورژه می­تواند ساخته شود، قیمت­ های هر کدام نیز بایکدیگر تفاوت­ هایی خواهند داشت. اصطلاح کافه ای به حفاظ هایی گفته می شود که یه نوعی محافظتی به شمار می آیند . حفاظ پنجره با طراحی مختلف روی نمای ساختمان اثر گذار می باشد.

  • ۰۰/۰۷/۲۷
  • محمد رستمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی