حفاظ پنجره

خرید اینترنتی حفاظ پنجره از بزرگترین تولید کننده حفاظ در ایران

حفاظ پنجره

خرید اینترنتی حفاظ پنجره از بزرگترین تولید کننده حفاظ در ایران

قیمت حفاظ پنجره فرفورژه مدرن و ساده آهنی و نمای ساختمان
طراحی کلاسیک قاب ها و میله های چوبی در رنگ مشکی ، بدون جزئیات و ترکیب دقیق، ترکیب کاملی برای جلوه دادن خانه شما در چشم اندازه اولیه می شود. جلوه و چشم انداز این حفاظ به قدری زیبا و شکیل است که نمی توان باور کرد این یک حفاظ امنیتی است.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چگونه قیمت حفاظ پنجره را تخمین بزنیم؟

حفاظ برای پنجره دوجداره، علاوه بر اینکه به بالا رفتن میزان امنیت خانه و آپارتمانمان کمک میکند، باعث زیباتر شدن نمای ساختمان نیز میشود. اگر به نمای ساختمانهای مختلف توجه کرده باشید، حتماً به تناسب رنگ نمای ساختمان و رنگ حفاظ پنجره نیز پی بردهاید و متوجه شدهاید که انتخاب رنگ مناسب برای این نردههای محافظ تا چه میزان میتواند در زیباتر به نظر رسیدن نمای ساختمان مؤثر واقع شود. حفاظهای نردهای ، در واقع نمونهای از حفاظها هستند که به صورت نرده در مقابل پنجره قرار میگیرند و امکان باز و بسته کردن آنها وجود ندارد. در واقع پنجره ها از داخل قفل می شوند و امکان باز کردن قفل حفاظ وجود ندارد. هنگامی که شما به دنبال یک محافظ امنیتی شیک و در عین حال بسیار موثر برای ملک مسکونی یا تجاری خود هستید ، به هیچ وجه از حفاظ پنجره صنایع فلزی گذر نکنید ، چرا که قیمت مناسب ، کیفیت مطلوب و زمان ساخت و نصب کوتاه ما را از سایر رقبای حفاظ سازی در تهران و کرج متمایز میکند.

حفاظ پنجره مدرن

و این را در نظر داشته باشید که ما فقط حفاظ های فلزی (آهنی) میسازیم..و حفاظ استیل یا آلومینیوم جزء تولیدات ما نیست . شما هم میتوانید به نمایندگی های مختلف در این زمینه مراجعه کنید تا بتوانید کار نصب پنجره آهنی خود را به راحتی انجام دهید. در زمینه ی طراحی توانسته از طرح های روز و مدل های جدید استفاده کند. البته باید در این زمینه گفت حفاظ پنجره دارای طرح های متنوع و شیکی است که جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان می دهد اما برخی از افراد تقاضا دارند که حفاظ پنجره داخل ساختمان نصب شود. شاید تصور مردم از این نوع حفاظ فقط میله های فلزی ساده باشد اما شرکت حفاظ نما با ایده ها جدید و جالب توانسته سبک و طراحی حفاظ پنجره را کامل تغییر دهد و طراحی ها به سمت لوکس تر بودن تغییر یافته و در کنار آن امنیت هم بیشتر شده است در مورد طراحی و رنگ بندی و ابعاد حفاظ هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد بلکه تمامی طرح ها بر اساس دیزاین ساختمان و رنگ بندی نمای آن دیزاین می شود. هنگام خرید حفاظ پنجره باز شو باید به جنس آن توجه خاصی کرد به دلیل آنکه اگر جنس حفاظ غیر استاندارد باشد در برابر رطوبت و سایر حوادث مقاومت چندانی از خود نشان نمی دهد؛ هر چه قدر که جنس آن بهتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

را هماهنگ با رنگ دکوراسیون داخلی انتخاب کنید.

5. درب های کرکره ای برقی از امنیت بیشتری بالایی برخوردارند و به راحتی نمی توان آن را خراب کرد . بیشتر درب های کرکر برقی صنعتی یا درب های گاراژ غلتکی برای نصب سریع و آسان و نیازهای کم مصرف طراحی شده اند. برای مثال، اگر صاحب یک فروشگاه هستید و می خواهید اجناس داخل فروشگاه شما نیز دیده شوند، می توانید از کرکره برقی های شفاف استفاده کنید. برای رفع این مشکل میتوانید از حفاظهای نیمه پنجره و یا حفاظهایی با فاصله نرده زیاد استفاده کنید تا نور و هوا به راحتی و کامل جذب خانه شود و امنیت ساختمان شما همچنان محفوظ بماند. همیشه می توانید رنگ حفاظ پنجره را هماهنگ با رنگ دکوراسیون داخلی انتخاب کنید. لازم است ما محل نصب حفاظ پنجره ساختمان را به صورت حضوری اندازه بگیریم. یکی از راه ها برای محافظت از ساختمان ها و ویلا ها استفاده از حفاظ پنجره می باشد.

بورس حفاظ پنجره

برای سفارش انواع حفاظ مدرن با ما تماس بگیرید و نمونه کارهای ما را ببینید و سفارش دهید. ایمنی این نوع حفاظ معمولاً با قفل تامین می شود. با استفاده از قطعات فرفورژه میتوان اتصالاتی محکم و زیبا بین نرده در و پنجره های فلزی داشت که بجهت امنیت و ایمنی هم حائز اهمیت است ! اجزای تشکیل دهنده ی حفاظ پنجره ساده فلزاتی مانند آهن و آلومینیوم می باشد، که تمامی این فلزات ارتباط مستقیم به قیمت های روز بازار دارد ولی توانسته با کنترل وضعیت بازار و اهمیت دادن به خواسته های مشتری از بالا بردن روزمره ی اجناس خودداری کرده و بسته به نوع بازار قیمت کنترل شده و به صرفه به مشتری ارائه دهد ولی تمام این خدمات دلیلی بر پایین آوردن کیفیت و کم کاری در خدمات نصب و اجرا نمی شود بلکه مهم ترین اصل جلب رضایت مشتری می باشد. بسیاری از ساختمانهای مهم به دوربینهای مداربسته و سایر تمهیدات امنیتی و حفاظتی مجهز هستند و این، در حالی است که برخی، به نرده پنجرههای خود اهمیت چندانی نمیدهند. در گذشته نرده های پنجره به صورت میلههای غالباً عمودی و یا در مواردی افقی بود که زیبایی چندانی نداشتند و موجب میشدند پنجره ساختمانهای کنار هم، همه به یک شکل باشند.

  • ۰۰/۰۷/۲۷
  • محمد رستمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی